PODSTAWY PRAWNE
- Zarządzenie nr 117/2022 Rektora Uniwersytetu Przyrodniczego w Poznaniu z dnia 5 października 2022 roku w sprawie powołania Rady Dydaktycznej Uniwersytetu Przyrodniczego w Poznaniu
- Zarządzenie Rektora nr 154/2021 w sprawie uczelnianego systemu zapewnienia i doskonalenia jakości kształcenia na studiach I i II stopnia oraz jednolitych studiach magisterskich
- Zarządzenie Rektora nr 161/2020 w sprawie powołania Pełnomocnika Rektora ds. Jakości Kształcenia
PROCEDURY
HOSPITACJE ZAJĘĆ DYDAKTYCZNYCH
- Zarządzenie nr 015/2023 z dnia 1 marca 2023 rok
- Protokół hospitacji (ważny do końca roku akademickiego 22/23)
- Karta procedury
- Plan hospitacji zajęć dydaktycznych (.doc)
- Protokół hospitacji (.doc)
- Regulamin hospitacji (.doc)
- Arkusz opinii (.doc)
MODYFIKACJA PLANÓW I PROGRAMU KSZTAŁCENIA
- Zarządzenie Rektora nr 129/2013
- Karta procedury P.162_UKdsJK
- Karta zgłoszenia nowego przedmiotu (.doc)
- Karta zgłoszenia propozycji modyfikacji programu kształcenia (.doc)
- Wniosek o utworzenie nowej specjalizacji (.doc)
MONITOROWANIE LOSÓW ZAWODOWYCH ABSOLWENTÓW STUDIÓW PIERWSZGO I DRUGIEGO STOPNIA ORAZ JEDNOLITYCH STUDIÓW MAGISTERSKICH
- Zarządzenie Rektora nr 70/2020
- Karta procedury Załącznik nr 1 do Zarządzenia nr 70/2020 Rektora UPP
- Ankieta monitorowania losów zawodowych absolwentów Uniwersytetu Przyrodniczego w Poznaniu
OCENA PROCESU KSZTAŁCENIA
- Zarządzenie Rektora nr 127/2013
- Zarządzenie Rektora nr 173/2021
- Raport z funkcjonowania systemu zapewnienia i doskonalenia jakości kształcenia na kierunku studiów - Załącznik do Zarządzenia nr 173/2021 Rektora UPP
- Karta procedury P.161_UKdsJK
- Wykaz przedmiotów (modułów) podlegających ocenie (.doc)
- Protokół oceny programu przedmiotu na podstawie sylabusa (karty przedmiotu) (.doc)
- Raport oceny programu kształcenia (.doc)
- Instrukcja oceny programu kształcenia na kierunku studiów
OCENA ZAJĘĆ DYDAKTYCZNYCH PRZEZ STUDENTÓW
- Zarządzenie Rektora nr 172/2021
- Karta procedury, ankieta oceny zajęć dydaktycznych, raport z analizy ankiet oceny zajęć dydaktycznych - Załącznik do Zarządzenia nr 172/2021 rektora UPP
ORGANIZACJA STUDENCKICH PRAKTYK ZAWODOWYCH
- Zarządzenie rektora nr 16/2023
- Karta procedury
- Wniosek o odbycie praktyki (.doc)
- Wzór umowy o organizację praktyki studenckiej (.doc)
- Dziennik praktyk (.doc)
- Wniosek o zaliczenie na poczet praktyki (.doc)
- Zasady organizacji studenckiej praktyki zawodowej
PROCES DYPLOMOWANIA NA STUDIACH WYŻSZYCH
- Zarządzenie Rektora nr 188_2019
- Karta procedury (Załącznik nr 1 do Zarządzenia Rektora UPP nr 188/2019)
- Terminarz dyplomowania.doc
- Karta pracy dyplomowej.doc
- Wniosek o zmianę tematu lub promotora.doc
- Oświadczenie autora pracy dyplomowej o jej oryginalności.doc
- Oświadczenie o zgodności wersji elektronicznej z wydrukiem.doc
- Ocena pracy dyplomowej.doc
- Zalecenia dotyczące pracy dyplomowej (Załącznik nr 2 do Zarządzenia Rektotra UPP nr 188/2019)
PROCEDURA DYPLOMOWANIA - ZAŁĄCZNIKI W JĘZYKU ANGIELSKIM
- Karta pracy dyplomowej.doc
- Oświadczenie autora pracy dyplomowej o jej oryginalności.doc
- Oświadczenie o zgodności wersji elektronicznej z wydrukiem.doc
- Terminarz dyplomowania.doc
- Wniosek o zmianę tematu lub promotora.doc
WERYFIKACJA ORYGINALNOŚCI I SAMODZIELNOŚCI PZRYGOTOWANIA PRAC DOKTORSKICH W CELU ZAPOBIEGANIA I WYKRYWANIA PLAGIATÓW
- Zarządzenie Rektora nr 125/2013
- Karta procedury P.159_UKdsJK
- Oświadczenie autora pracy doktorskiej o jej oryginalności, samodzielności jej przygotowania i o nienaruszeniu praw autorskich (.doc)
- Oświadczenie autora o zgodności elektronicznej wersji pracy z jej formą wydrukowaną (.doc)
- Oświadczenie autora o przekazaniu uczelni prawa do eksploatacji pracy w systemie antyplagiatowym (.doc)
- Protokół kontroli oryginalności pracy doktorskiej (.doc)
- Opinia promotora o oryginalności pracy doktorskiej (.doc)
WERYFIKACJA OSIĄGNIĘCIA ZAKŁADANYCH EFEKTÓW KSZTAŁCENIA
- Zarządzenie Rektora nr 128/2013
- Karta procedury P.162_UKdsJK
- Zasady weryfikacji osiągnięcia założonych efektów kształcenia i oceniania studenta
ZASIĘGANIE OPINII ABSOLWENTW STUDIÓW DOKTORANCKICH
- Zarządzenie Rektora nr 11/2018
- Karta procedury P.154_UKdsJK
- Ankieta oceny studiów doktoranckich (.doc)
- Raport z analizy ankiet oceny studiów doktoranckich (.doc)
ZASIĘGANIE OPINII ABSOLWENTÓW STUDIÓW PIERWSZEGO I DRUGIEGO STOPNIA ORAZ JEDNOLITYCH STUDIÓW MAGISTERSKICH BEZPOŚREDNIO PO UKOŃCZENIU STUDIÓW
- Zarządzenie nr 69/2020
- Karta procedury
- Ankieta oceny studiów bezpośrednio po ich ukończeniu (.doc)
- Raport z analizy ankiet oceny studiów bezpośrednio po ich ukończeniu (.doc)
ZASIĘGANIE OPINII ABSOLWENTÓW STUDIÓW PODYPLOMOWYCH I KURSÓW DOKSZTAŁCAJĄCYCH
- Zarządzenie Rektora nr 71/2020
- Karta procedury
- Ankieta oceny studiów podyplomowych (.doc)
- Raport z analizy ankiet oceny studiów podyplomowych (.doc)